08 rujna 2019

Ja sjećam se, 3. dio - Šempas

Te godine - ne znam da li je bila 1992. ili možda ipak već 1993. - pripremao sam se za školsko natjecanje iz fizike. S Goranom sam rješavao sve zahtjevnije zadatke koje smo mogli naći, ono što smo dobili od prethodnih generacija je sve bilo riješeno, Matematičko-fizički list je bio iscrpljen... Bili smo spremni za tu subotu, kad bi trebali rasturiti, pa otići dalje, na županijsko, možda i na državno natjecanje. Uglavnom, bili smo zadovoljni našom spremnošću.
No, dan prije natjecanja, kad sam se vratio iz škole, tata me pitao da li bi išao s Idijotima na njihov koncert. "Pa ne sviraju oni danas..", odgovorio sam.
"Sviraju, ne sviraju u Puli, nego negdje u Sloveniji", objasnio mi je, dodavši da je branko pitao želim li ići s njima. Rekao je da i on ide, jer nešto treba srediti s nekim njihovim producentom ili tako nešto, ne sjećam se više.
"Ali sutra idem na natjecanje iz fizike, ne mogu..", rekao je odgovorni dio Nikole.
"Pa vraćamo se nazad odmah poslije koncerta. Stigneš i na to."
Nešto sam na brzinu pojeo, a onda se u Puli ukrcao u auto s Pticom (koji je vozio), Fricom i Saletom. Branko se vozio s tatom.
Bio je neki tmuran dan, nisam imao pojma gdje je taj Šempas, samo da je "negdje oko Gorice".
Cijelo vrijeme su se u autu vrtile aktualne teme, uglavnom prepričavanje članaka iz Ferala, koji još nije bio samostalan i suveren. Pa malo o Vibratorsima, koji su snimili nešto novo, pa o Problemima, pa "gdje je onaj tip iz onog banda".. "Ma on se šiba, možda je i umro", svako toliko bi bio Saletov odgovor. Pa nešto o novim bandovima.
"E gledao sam onaj tvoj band", u jednom trenutku je rekao Ptica, "kako se ono zovete?"
"The Humps, ali ne sviram ja, ja samo pišem pjesme", pojasnio sam.
"Ma da, znam, jasno.."
"I šta je to, šta svirate?", pita Fric.
"Svašta, još nismo baš skroz definirali", odgovorio sam, ne bez ponosa.
"To ti je nešto kao Joy Division", kaže Ptica.
"Pa možda koja stvar, ali ne baš sve...", pokušao sam precizirati, ali već su prešli na to kako bi trebali više svirati Lutke na koncu, jer je takva situacija.
Granicu smo prešli više-manje bez zadržavanja, samo su mene provjerili, valjda da li bježim od rata.
Slovenske zavojite cestice su nas vodile kroz lijepe krajeve, iako kroz tmuran dan. Konačno smo stigli i do Nove Gorice, nakon koje smo se vozili kroz neku dolinu u kojoj su nanizana sela.
"Gdje je taj jebeni Šempas?" pitao je Fric, a Ptica je rekao Saletu da ne zajebe i ovaj koncert, a onda je krenuo prepričavati kako se Sale boji pasa pa su imali jedan koncert u nekom selu u Sloveniji, a pred dvoranom je bilo dvorište s nekim velikim psom i Sale se nije usudio izaći.
"Jebote, a šta bi ti izašao, koji kurac?"
"Pa izašli smo svi, samo si ti ostao u autu."
"Da, čak smo i tonsku odradili bez tebe", dodao je Fric, "nisi htjeo izaći"
"Ne bi bilo ni koncerta, da nam organizator nije pokazao gdje je stražnji ulaz, pa si samo iskočio iz auta u dvoranu"
"Jebote, šta će klinac misliti. Dajte dosta!" Sale je okončao tu pripovijest.
Šempas je bio bezvezno selo s kućicama nanizanim uz cestu, sa salonitnim krovovima. Iz auta smo izašli nas trojica, uvjerili Saleta da nema okolo pasa, a onda je i on izašao. Tata i Branko su već bili za šankom s organizatorom. Pomogao sam unijeti opremu, a onda smo se tata, Branko i ja prošetali po mjestu, a ostatak je namještao instrumente i odradio tonsku probu, Branko je uletio na kraju, samo da proba je li vokal dovoljno jak. To je jedno od onih mjesta koja nisu užasno dosadna jedino ako ste se tu rodili i odrasli pa vas vezuju lijepe uspomene. Okolo je priroda lijepa, naravno. Zapravo valjda je lijepa, jer bilo je tmurno.
Organizator je rekao da će biti tri predgrupe.
"Daj ne seri, pa rekao si da će biti jedna!" pobunio se Sale.
"Jebiga stari, moraš razumijeti da svi žele iskoristiti priliku, kad već vi svirate"
"Daj neka svaki band ne svira duže od 15 minuta", zahtijevao je Fric.
"Ma daaa, nema frke. Ali vidit ćete, OK su bandovi. Ne brinite, nema tonske za njih, sve ostaje namješteno po vama."
Onda smo sjedili za nekim stolom i jeli, a meni je bilo super što je tu bio i neki tip koji je organizirao Ramonese i još neke koncerte u Udinama. Govorio je kako pregovaraju s Ramonesima za Ljubljanu, ali čini se da neće biti ništa od toga zasad.
Nakon nekog vremena počela je pristizati pankoidna ekipa novogoričkog kraja, pa smo se i mi polako povukli u dvoranu. Oko 22, nakon puno negodovanja Saleta i Frica, su konačno krenule predgrupe. Naravno, već prva predgrupa je znatno premašila dogovoreni limit od 15 minuta, a njihova ekipa je skakala pred stageom.
Onda je krenula druga predgrupa. Svirali su dobrih 40 minuta, bili su totalno neuvježbani, a Idijoti su bili na rubu živaca.
Treća predgrupa je imala neku stvar, koja bi valjda trebala biti hit, a refren je bio:
Puši kurac, ko te jebe
možemo mi i bez tebe

Jugoslavijo, Jugoslavijo
"Koji je ovo kurac?", pitao se Branko.
"To je kao punk?", pitao je Ptica.
"Jebem vam mater, vi mislite da ste frajeri??! Lako je sad to pjevati! Jebeš mi mater, bacit ću ih sa stagea!" urlao je Fric, a Sale ga je smirivao tapšanjem po ramenima, a onda se posvađao s nekim tipom iz publike, koji je katapultiran ravno u Pticu.
Konačno je završila era predgrupa. Bilo je već dosta poslije ponoći kad su Idijoti konačno izašli. Nakon par uvodnih napomena upućenih predgrupama i organizatoru, krenuli su, nakon par stvari uspjeli ispregovarati s toncem dovođenje zvuka na zadovoljavajuću razinu.
Odmah poslije nastupa smo uletili u aute i za nama ostavili vrevu noćnog života Šempasa. U autu je Fric otprilike do granice jebao mater zadnjoj predgrupi i objašnjavao kako je punk otišao u kurac, dok su ga Ptica i Sale uvjeravali da je to ipak seoski band, da to nije baš takva katastrofa itd. itd.
Na granici smo se zadržali neko vrijeme, ali ne sjećam se zašto. Mislim da smo prvo čekali carinika da se probudi, a onda je on valjda morao dodati malo više smisla svom prekinutom snu.
U Pulu smo došli oko 7. Ja sam htjeo ostati, ali sam zaspao u Pticinom stanu čim sam dodirnuo mekani kauč.
Toliko o natjecanju iz fizike.
U ponedjeljak me u školi Goran pitao kako to da nisam došao na natjecanje.
"Pa bio sam na Idijotima"
"Kakvim Idijotima, pa nisu svirali!"
"Jesu, u Šempasu"

Broj komentara: 12:

Floor Lola kaže...

Živite u Europi i širom svijeta, a zajam vam treba do kraja godine. Kontaktirajte nas automatski. Imamo vrlo atraktivne uvjete.
E-adresa: Mrfrankpoterloanoffer@gmail.com

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.

Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

Anonimno kaže...

SRETNA NOVA GODINA SVIMA PROCITAJTE OVE KORISNE INFORMACIJE ZA GODINU 2020. KAKO DOSTAVITI ZAJAM PO JEDNOSTAVNOM PORUKU.
Zovem se Marie Alice, samohrana sam majka 3 djece i takoder sam medicinska sestra u Zagrebu. Ovo je moja prica u 2019. godini, prevarili su me neki zajmodavci, svejer sam tražio kredit dok konacno nisam upoznao ovu lijepu ženu koja mi je pomogla da dobijem internetsku zajam. Ovo je opipljivo svjedocanstvo kako sam primio kredit od 60,000 eura uz kamatnu stopu od 2%. Receno mi je da je zajmodavac i žena kojoj vjerujem, pa sam odlucio kontaktirati s njom i ona mi je pružila priliku da podnesem zahtjev za kredit od njene tvrtke koji sam lako dobio, ali objašnjenje je da sam dobro zaradio kredit zdravlje i s manje stresa. Ako vas zanima zajam, možete joj se obratiti putem e-maila: (vladimirafinancialinvestment@gmail.com) (WhatsApp: +16014560144)

Marija Ivana kaže...

Srdacan pozdrav svima koji su procitali ovu poruku, ja sam Marija Ivana i došla sam da olakšam sve žrtve prijevara o zajmu, a takoder tražim zajam. Bila sam obrubljena zbog svog novca, ali kasnije sam od Boga dobila pravog muškarca. Procitao sam svjedocanstvo i kontaktirao sam ga nazvao sam ovog zajmodavca Božjim covjekom, jer je odgovarao na moje molitve o zajmu. Jako sam sretan što sam upoznao takvog covjeka, ovo je vrlo lak nacin da dobijem kredit od pouzdanog covjeka koji ima kreditnu kompaniju u Sjevernoj Americi, ime je firme (NAJPOVOLJNIJE LAKE FINANCE HOME) svjedocenje u svim društvenim medijima jer sam mu obecao da cu ga podijeliti po cijelom svijetu. Imajte na umu da je ovaj zajam po kamatnoj stopi od 2% Imajte na umu da takoder možete dobiti posao i investirati u posao E-adresa: westlakefinancehome@gmail.com

Susan Benson kaže...

Pozdrav, trebate li brz zajam?
Ja sam Susan Benson, zajmodavac sam i financijski savjetnik.

S obzirom na ekonomsku stagnaciju kroz koju svijet prolazi zbog nastajanja Corona-virusne bolesti (COVID-19), mnogi se ljudi suočavaju s nevremenim financijskim izazovima. S prisutnošću novčanog viška u našoj instituciji, želimo ubrzati promet novca financiranjem klijenata unutar i izvan Europe kreditom.

Ako vam je potreban hitan zajam za pokretanje posla, kupite kuću ili automobil ili vam treba zajam iz drugih osobnih razloga? Želim da kontaktirate moju tvrtku. Pružamo sve vrste zajmova kao osigurani i neosigurani zajmovi. Ako ovo čitate i znate da vam treba financijska podrška, jednostavno nam pišite putem e-pošte: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ili mi direktno pošaljite poruku na WhatsApp putem: +447903159998 i primite odgovor u trenu.

Mi smo sveobuhvatna tvrtka za financijske usluge i posvećeni smo vam pomoći da poboljšate svoje dugoročne i kratkoročne financijske ciljeve, jer je vaša konačna cilj financijska stabilnost.

Značajke i korist;
* Pogodnost - Možete se prijaviti za zajam u bilo kojem trenutku i bilo gdje.
* Fleksibilna količina - Vi odlučujete koliko želite posuditi.
* Brzo izravno financiranje - primite zajam u roku od 24 sata nakon odobrenja.
* Fleksibilna kamatna stopa od 3,0%.
* Visoke cijene odobravanja
* Dobivate priliku za odabir datuma otplate, bilo tjedno, mjesečno ili godišnje u trajanju od 1-30 godina.
* Jednostavna internetska aplikacija.
* Personalizirane smjernice i stručnost.
* Nema skrivenih troškova

Mnogim ljudima je zbog nekih razloga toliko teško dobiti kredit od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih instituta.

Ako stvarno trebate rješenje za svoje financijske izazove, samo pišite mojoj tvrtki da ćemo vam pomoći s kreditom. Pomagali smo brojnom broju pojedinaca i organizacija koji se suočavaju s financijskim teškoćama u cijelom svijetu. Kad se prijavite za nas, prijavljujete se kod tvrtke od povjerenja koja brine o vašim financijskim potrebama, naš najveći prioritet je vaša financijska stabilnost i o vama će se voditi cijeloga postupka.

Za više informacija o našoj ponudi zajma, molimo pošaljite nam svoj zahtjev za kredit putem:
E-adresa: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com ILI;
WhatsApp: +447903159998

maria kaže...

Zajam Jose Luis, pružamo gotovinske zajmove od 5000 do 50000 eura, 50000 do 300 000 eura po godišnjoj stopi od 2% za bilo koju osobu.
Ako vam je potrebna pomoć, molimo vas da nam kažete beskrajni stres plaćanja.
  pošaljite nam e-poštu na (joseluisloans@gmail.com)

Curt Lennix kaže...

INTERNET SCAM ALERT‼ ️

Internet je danas prepun SCAM ADS-a, uglavnom u komentarima raznih stranica i blogova. Veliki broj pojedinaca bio je žrtva prevare i izgubio je puno novaca. Većina uobičajenih prijevara koje možete vidjeti
❌BANK KREDITI SCAM. ❌BINARSKE OPCIJE SCAM.
OTLOTTER SCAM. ❌HACKING SCAM. i izgubio više ......

Veliko pitanje je „Može li netko vratiti svoj novac izgubljen putem Internet prevare⁉️
Reći ću da, i reći ću vam kako.

Jedini način da vaš oporavak bude unajmite hakera koji će vam pomoći da uzmete svoj novac od ovih prevaranata, a danas je vaš sretan dan, upravo ste upoznali dečke savršene za posao.

TKO SMO
Mi smo PYTHONAX, skupina kvalificiranih hakera i posvetili smo svoje vrijeme kako bismo pomogli pojedincima da dobiju novac od INTERNET SCAMERA. Jedno je istraživanje provedeno tako da se izračuna količina izgubljenog novca putem prevare, a potvrđeno je da više od 3 milijarde dolara godišnje.

KAKO RADIMO❔
Prije svega proučavamo prevaranta koji nam je donio krađu uređaja (telefon ili računalo) osobe kako bismo dobili informacije o tome Kako, gdje ta osoba čuva novac od prevarenih ljudi (toliko mnogo ovih prevaranata zapravo ne štedi novac u bankama, oni uglavnom slažu novac u Bitcoin novčanik, na taj način to je sigurno i neprimjereno vlastima) i radimo na strategiji kako vratiti novac i vratiti ga onome koga su prevarili.

Kontaktirajte nas je jednostavno, samo nam pošaljite poruku putem e-pošte u nastavku.
E-adresa-: PYTHONAX@OUTLOOK.COM

Ako ste žrtva internetske prevare ili poznajete nekoga tko je, odmah nas kontaktirajte. Možete nas kontaktirati 💯%, naša e-pošta vrlo je sigurna.



Također pružamo Legit Hacking Services kao što su:
🔸Uključavanje / kloniranje telefona
🔸Uključavanje e-pošte i oporavak lozinke
Cking Socijalno medijsko hakiranje i oporavak Passowrda
RecoIzvršenje odabranih datoteka 🔸Mobil praćenje
Detection Otkrivanje i uklanjanje virusa. e.t.c

E-adresa-: PYTHONAXHACKS@GMAIL.COM




Pythonax.
2020 © Sva prava pridržana.

Sandra Pusica kaže...

Opipljivo svjedočenje Kako sam dobio zajam

Pozdrav svim građanima Hrvatske i šire Moje ime je gospođica Sandra Pusica. Ovdje sam da dam opipljivo svjedočanstvo o tome kako sam dobio zajam od 150000 eura od pouzdanog zajmodavca zvanog gospođa Dora Wealth, dobio sam zajam od 2% kamate, ona daje i sve vrste kredita poput osobnih zajmova, dugoročnih zajmova, poslovnih zajam i kratkoročni zajam itd. Ako vas zanima zajam, možete se sigurno obratiti izravnom e-mailom na: dorabogatstvofinancijskoulaga@yahoo.com
Hvala vam na vašem vremenu dok čitate.

worldw MOHAMED kaže...

Zdravo svima,
Moje ime je gospodin, Rugare Sim. Živim u Holandiji i sretan sam čovjek danas? i rekao sam sebi da bilo koji zajmodavac koji spasi mene i moju obitelj od naše loše situacije, uputit ću svaku osobu koja traži kredit za njega, on je dao sreću meni i mojoj porodici, bio mi je potreban kredit od € 300,000.00 za početak mog života sve dok sam samohrani otac s 2 djece upoznao sam ovog iskrenog i Allaha koji se boji čovjeka zajmodavca koji mi pomaže s zajmom od 300.000,00 €, on se Allaha boji čovjeka, ako vam treba kredit i vratit ćete zajam, kontaktirajte ga i recite mu da ga (gospodin, Rugare Sim) upućuje na njega. Obratite se gospodinu, Mohamedu Careenu putem e-maila: (arabloanfirmserve@gmail.com)


OBAVIJEST INFORMACIJE ZA PRIJAVU KREDITA
Ime......
Srednje ime.....
2) Pol: .........
3) Potreban iznos zajma: .........
4) Trajanje zajma: .........
5) Država: .........
6) Kućna adresa: .........
7) Broj mobitela: .........
8) Adresa e-pošte ..........
9) Mjesečni prihod: .....................
10) Zanimanje: ...........................
11) O kojoj ste web stranici ovdje radili .....................
Hvala i sve najbolje.
Pošaljite e-poštu arabloanfirmserve@gmail.com

RAMZAM CHALLOT kaže...

Mi smo certificirani privatni zajmodavac i nudimo lokalne i međunarodne usluge zajma kako bismo udovoljili vašim financijskim potrebama kao što su: B. Kućni zajmovi, auto zajmovi, hipotekarni zajmovi, poslovni zajmovi, međunarodni zajmovi, osobni zajmovi, javno refinanciranje i konsolidacija duga po pristupačnim cijenama stopa. Za više informacija kontaktirajte me e-poštom: (challotloan@gmail.com)

Hitna ponuda zajma.

HVALJEN BOŽE KAKO SAM DOBIO KREDIT kaže...

Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com