17 veljače 2008

Ples u zaselku

Listajući današnji Jutarnji list, naišao sam na članak u kojem izražavaju svoju nevjericu i zgražanje ponašajem okupljenog razdraganog puka na Trgu bana Jelačića za vrijeme koncerta Severine. Popratna slika prikazuje skupinu mladih koji plešu kolo oko Manduševca. Atmosfera kao u nekom narodnjačkom klubu. Ono - mladi Hrvati pokazali su kako se znaju zabavljati.
E, sad, je li to čudno? Mene ne iznenađuje to što sam vidio. Ionako je Zagreb odavno pretvoren u jedno veliko selo, u kojem se tek neki pojedinci bore za očuvanje onih ostataka ostataka urbanog u toj "metropoli". Jučer sam pisao o tome kako izgleda centar Zagreba. Dovedena je i Severina, koja se, naravno, savršeno uklopila u ugođaj. Kolo nije ništa neobično. Zapravo, neobičnije bi bilo da mladi nisu zaplesali kolo.Naravno, isti ti razgaljeni mladi najvjernija su publika "javnih gradskih prostora", kao što su shopping centri. Blještavi, šareni centri koji ti pružaju odličnu zabavu uz kupovinu. Čisti turbo folk.
Ali, opet naravno - komentator događaja Damir Sokić i komentatori vijesti uhvatili su se za nacionalnu slamku i za sve optužuju Srbe (a koga drugoga) za uvoz turbo folka. Potpuno pogrešno, što se mene tiče. Jer turbo folk je cijela ova gradska vrhuška. Siguran sam da je njima bilo toplo oko srca gledajući tu mladost, to cvijeće Zagreba, kako složno cupkaju držeći se za ručice.

[Sliku sam posudio od Jutarnjeg lista]

1 komentar:

A&P kaže...

Ne znam za taj Severinin koncert, al jučer sam gledao emisiju od Michael Pallin-a o putovanju u središnju i istočnu Evropu. Nakon što je ili što nije, kao da se složio sa Pervanom da je Slovenija toliko ljupka država, ali toliko sitna..., zatim došao do Splita gdje se čovijek koji je lovom stečenom iz Juge otvorio jedan od najboljih restorana u Splitu i da na kraju tvrdi da u istoj toj bivšoj Jugi nije mogao, a tek sada može govoriti i ponositi se da je Hrvat to mi mje jako sumnjivo. recimo, tada se nije moglo, a sada najedanput nije sramota pokazivati Paveličeve plakate i simbole. jmajviše 50% klinčarije na Jelačić plcu su od roditelja koji tvrde da je ustaštvo nešto najbolje, a ostatak je povođeno istima